O modulu
Ove godine modul Biznis obuhvata različite biznis modele i biznis case-ove, a uključuje poznate uspešne rukovodioce i stručnjake lokalnih i svetski poznatih kompanija. Naša želja je da vas sprovedemo kroz različite industrije, kako biste stekli širu sliku o tome čime se ovi uspešni biznisi zapravo bave – kako su nastali, kako su se razvijali, sa kojim izazovima su se susretali proteklih godina u vreme digitalne transformacije, kako se bore sa konkurencijom i donose velike rezultate. Sagledaćemo koja je spona advertajzinga i biznisa i da li biznis bez dobrog advertajzinga može da se uspešno razvija. Želimo da zavirimo dublje u svaki biznis case i da vam otvorimo prozor u nešto sa čim se do sada verovatno niste susreli, kako biste se možda pronašli u nečem potpuno novom.
Koordinatorka modula
Marketing Director for Serbia and North Macedonia, SBB
Minja četiri godine radi na poziciji direktora marketinga i član je Upravnog odbora u kompaniji SBB (za tržišta Srbije i Severne Makedonije), koja posluje u okviru kompanije United Group, vodeće medijske i telekomunikacione kompanije u Jugoistočnoj Evropi. Pre nego što je počela da radi u kompaniji SBB, više od četiri godine radila je kao Campaign Director u kompaniji United Group, gde je učestvovala u razvoju UG Communication tima, strategijama i kreativnom razvoju kao i rebrendiranju članica, kako telekomunikacionih kompanija, tako i United Media i njenih televizijskih kanala.
Svoje radno iskustvo započela je i razvijala u globalnoj marketinškoj agenciji TBWA (Luna/TBWA), gde je provela 10 godina vodeći velike globalne klijente (Henkel, Mars, Ranault, Nissan, Molcon Corse, Mcd i druge).
Aktivna je članica IAA.
teme
ciljevi
predavači