Digital

KOORDINATOR

Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška

Analitički kreativac i kreativan analitičar. Pristojan debater, ragbi 13 trener i dreser jednog tvrdoglavog psa. Bivši: plesač, osnivač Lame Joke Appreciation Society  i autor na Vukajliji. Sada: podcast autor, vlasnik kreativne agencije i otac u ruki sezoni.

O MODULU

Uvod u digital marketing. Nadamo se da ćete posle ovog modula razumeti gde sve možete da radite u slučaju da vas privlači rad u agenciji, ili šta sve treba da dogovorite sa partnerima u slučaju da vas privlači rad sa brend strane.

TEME

  • Strategija: šta sve postoji u digital marketingu i kako odrediti šta vam je bitno?
  • Kreativa: na šta ljudi reaguju od sadržaja onlajn?
  • Performans: kako se oglašavati kada se tvoj proizvod prodaje onlajn?
  • Menadžment: The Good, The Bad and The Ugly – realnost organizacije projekata u digitalnom marketingu.
  • Radionica: Taj ti nikad neće… poleteti: digitalna kampanja za svima poznat brend.

CILJEVI

  • Želimo da pripremimo sledeću generaciju advertajzing profesionalaca za budućnost u kojoj će 50% budžeta trošiti na digitalne kanale.
  • Želimo da razumete kako da organizujete svoj rad u digital marketingu, uprkos tome što će vam se svi ključni parametri promeniti svakih par godina.
  • Želimo da vas inspirišemo da pravite veće, kreativnije, zabavnije, masovnije i berićetnije projekte nego ikada do sad na ovom tržištu.

PREDAVAČI

Goran Jankuloski

Managing Partner, Žiška

Miloš Skokić

Managing Partner, Žiška

Miloš Raičević

Managing Director, Alchemists

Dragana Marković

Head of eCommerce, IPG Mediabrands SEE/UM Beograd