Kreativa

KOORDINATOR

Vladimir Ćosić, Creative Director, Represent System
 

Višestruko nagrađivani konceptualista, kopirajter, kreativac, scenarista, dramaturg i kreativni direktor. Radi u industriji oglašavanja poslednjih 15 godina u okviru najvećih kreativnih i digitalnih agencija i za neke od najvećih i najvažnijih klijenata u zemlji. Osvajač mnogobrojnih lokalnih i međunarodnih kreativnih nagrada i priznanja, među kojima su i Kaktus, Ueps, SomoBorac, IAB Mixx, Golden Drum, New York Festival, Cresta, The One Show, Epica, Eurobest i Cannes Lion. Prepoznat kao jedan od 35 vodećih kreativnih talenata u industriji oglašavanja od strane Creative Social (internacionalnog udruženja kreativnih direktora). Deo publikacije „Najbolji kreativni direktori regije” Media Marketinga. Član mnogih žirija lokalnih, regionalnih internacionalnih kreativnih festivala, kao što su New York festival Grand Jury, SoMoBorac, Kaktus, Ueps, IAB Mixx, SOF.

O MODULU

Priče su omogućile ljudima da razumeju svet oko sebe i pronađu dublji smisao života od početka istorije. Tehnike i načini pripovedanja su se kroz vreme menjali, ali moć priča da nas pokrenu i izazovu osećaj povezanosti sa drugim ljudima je ostala ista. Ovaj modul će istraživati suštinu pripovedanja brendova, kojoj se sve više okrećemo zbunjeni pred brdom informacija kojima smo zatrpani. Naša glavna tema biće suštine komunikacije – priča, najvažnija forma komunikacije – pripovedanje (storytelling) i jedini nepresušni izvor inspiracije i kreativnosti – ljudsko biće.

TEME

  • Čitava priča u jednoj slici.
  • Umetnost pripovedanja pokretnih slika.
  • Kako se prave velike priče?

CILJEVI

  • Tragaćemo za odgovorima na pitanja šta je storytelling, zašto je toliko moćan i nezaobilazan u životu brendova, te kako da ga koristimo u oglašavanju.
  • Preispitivaćemo sličnosti i razlike u pripovedanju jedne statične ili više pokretnih slika, digitalnih video-formata ili filmova, igranih ili dokumentarnih formi, tradicionalnih ili inovativnih formi.
  • Bavićemo se emotivnim angažmanom publike kroz pripovedanje.
  • Razumevanje važnosti naracije u oglašavanju.
  • Otkriće suštine advertising-a i kreativne komunikacije.
  • Traganje za pravilima pripovedanja.

PREDAVAČI

Jana Adamović

Freelance strip autorka i ilustratorka

Miroslav Terzić

Reditelj

Marko Prokić

Kreativni direktor, Wireless Media

Vladimir Simić

Kreativni direktor, McCan Beograd/Skoplje

Žarko Veljković

Co-Founder/Creative Director/Brand strategist, Jazavac i Utorak

TKV Kraljica Vila

Street artist