Mediji

Šta je starije – medij ili poruka?

Mediji

Šta je starije – medij ili poruka? Kako da vas čuje baš onaj ko treba i zašto je medija planiranje toliko važno u advertisingu?

Ciljevi

» Upoznavanje sa vrstama medija
» Izazovi u modernom medijskom okruženju
» Kreativnost u upotrebi medija
» Razumevanje novih medijskih navika potrošača

Teme (okviri)

» Medijsko tržište kod nas i u okruženju. Koliko smo zapravo daleko od razvijenih zemalja?
» Novosti u istraživanjima tržišta medija
» Koliki je značaj televizije u medijskom okruženju koje se konstatno menja
» Značajne promene u digitalnom okruženju. Kakav uticaj te promene imaju na digital kao medij?
» Osnovna pravila u kreiranju media planova

Ishodi

» Bazična znanja o tipovima medija i njihovim potencijalima
» Upotreba medija u skladu sa različitim ciljnim grupama / proizvodima / ciljevima
» Osnove izrade medijskih planova

Marko Kosovac

Managing Director, Plus Media

Diplomirani pravnik, srećno uhlebljen u medijskoj industriji već punih 16 godina. Prošao sve pozicije, počev od media asisitenta u agenciji Media S, preko pozicije media plannera do mid-manager pozicija u agenciji Direct Media. Te nakon 8 godina, 2010. godine dolazi na mesto managing directora Plus Media, afilijacije Mindshare za zemlje južno-istočnog Balkana. Vodi agenciju u Beogradu i koordinira rad svih regionalnih kancelarija u smislu odnosa sa jednim od najvećih global network igrača, Mindshare.

Raspored predavanja
za 2018 god.

AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.

NEDELJA 7

PETAK 19.10.2018
Upoznavanje sa medijskim tržištem Marko Šobot, Media Director Publicis One
Elektronsko merenje televizijskog auditorijuma Đorđe Čović, Marketing Executive Nielsen Audience Measurement Srbija
SUBOTA 20.10.2018
Sa one strane ekrana Srđan Erceg, CEO Huge Media (dva spojena predavanja)
Prava mera outdoor medija Zoran Jović, IT Manager, Alma Quattro, Bojana Novaković, Sales Director, Alma Quattro, Gorica Mijović, General Manager, TAQOO
Kablovska TV danas Nataša Mitić, Ad Sales director i Marko Dacić Marketing Manager, Fox Networks Group

NEDELJA 11

SUBOTA 24.11.2018
Njuz u borbi protiv neozbiljnih medija Darko Crnogorac i Bane Grković, urednici i novinari Njuz.net
Oglas koji će kupiti Brand manager i koji će prodati potrošaču brand Marija Ilić, Group Account Manager, Direct Media
Dve godine koje su uzdrmale tehnološku industriju – i svet Vladimir Aranđelović, Managing Director Adriatic, Connect Ad
Workshop: The power of integrated media strategy Jovana Petrović, Head of Regional Connection, Planning and Digital i Filip Mladenovski, Regional Digital Strategy Manager UM