Istraživanje

Činjenice su osnov mašte! Šta se nalazi iza ideja i kako izgleda „mozak” agencija?

Istraživanje

Na početku je istraživanje jer tapkanje u mraku ne vodi nikuda. Metodologije istraživanja, proces i dizajn sa jedne strane, a sa druge važnost istraživanja u biznis odlučivanju, odnosno načini korišćenja podataka i insight-a. U fokusu su tradicionalne metode i tehnike koje se koriste u istraživačkom procesu, ali se upoznajemo i sa najnovijim trendovima i alatima koji dobijaju svoje mesto u istraživačkom repertoaru. Kvantitativna i kvalitativna istraživačka rešenja, soft i hard data, aktivno i pasivno merenje, neuro-tehnika, big data.

Ciljevi

» Značaj istraživanja
» Primena istraživanja u marketingu
» Vrste istraživanja
» Proces istraživanja

Teme (okviri)

» Šta možemo da spoznamo kroz istraživanje? Primeri istraživanja i upotrebe dobijenih rezultata
» Proces istraživanja i donošenje odluka na osnovu istraživanja
» Korićenje istraživanja za potrebe razvoja kreativnih rešenja
» Korišćenje istraživanja radi procene efekata kampanje
» “Hard Data” i “Soft Data”
» Neuromarketing

Ishodi

» Prepoznavanje neophodnosti istraživanja
» Pravilan odabir metoda istraživanja
» Upravljanje procesom istraživanja


Ciljevi

Značaj istraživanja
Primena istraživanja u marketingu
Vrste istraživanja
Proces istraživanja


Teme (okvir)

Šta možemo da spoznamo kroz istraživanje? Primeri istraživanja i upotrebe dobijenih rezultata
Proces istraživanja i donošenje odluka na osnovu istraživanja
Korićenje istraživanja za potrebe razvoja kreativnih rešenja
Korišćenje istraživanja radi procene efekata kampanje
“Hard Data” i “Soft Data”
Neuromarketing


Ishodi

Prepoznavanje neophodnosti istraživanja
Pravilan odabir metoda istraživanja
Upravljanje procesom istraživanja

Predrag Kurčubić

Managing Director, Ipsos Strategic Marketing

Diplomirao je na predmetu Statistika u psihologiji, obrađujući temu Analize združenih efekata (engl. Conjoint Analysis. Master je završio na Odeljenju za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu i to iz Psihometrije. Celu svoju dosadašnju profesionalnu karijeru proveo je u istraživanju tržišta, i svih skoro 11 godina u Ipsosu (i nekada Strategic Marketingu) – 9 godina u Srbiji, i dve godine u Engleskoj, u Ipsos MORI-ju, jednoj od najvećih istraživačkih kuća u Evropi. Trenutno obavlja ulogu generalnog direktora Ipsos Srbija i vodi tim od preko 80 ljudi i više od 30 istraživača.

Raspored predavanja
za 2018 god.

AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.

NEDELJA 2

PETAK 14.09.2018
Istraživanje iz perspektive korisnika Ana Delić, Consumer&Market Intelligence Manager, L’Oreal
Istraživački proces Predrag Kurčubić, Managing Director, Ipsos
SUBOTA 15.09.2018
Kvantitativna istraživanja Snežana Savić, Business Development Director, Ipsos
Kvalitativna istraživanja Katarina Jakšić, IUU Adria Senior Consultant, Ipsos
Consumer panel Predrag Ćirović, Commercial Director, Gfk
Retail Audit Ivan Šašić, Sales Effectivenes Consultant, Nielsen

NEDELJA 8

PETAK 26.10.2018
Neuroscience u marketinškim istraživanjima Bogdan Mijović, Co-Founder, mBrainTrain
Eyetracking & Facial coding u marketinškim istraživanjima Mina Bogosavljević Jovanović, Insights Director, EyeSee