Digital

O modulu

Da li ste spremni da zavladate digitalnim svetom? Na ovogodišnjem modulu Digital istražićemo najnovije trendove i inovativne pristupe u digitalnom marketingu. Približićemo se svetu AI alata, audio-first marketinga, influensera, video-sadržaja i personalizovanih kampanja, dok ćemo istovremeno graditi empatiju i ljudski pristup.

Imaćete priliku da čujete najveće stručnjake u industriji, steknete znanja koja će vam pomoći da se izdvojite i ostavite svoj trag na tržištu. Pripremite se za nezaboravno iskustvo!

Koordinatorka modula

Maja Grbović

Head of Media, Mercator-S

Maja ima veliko iskustvo u oblasti marketinga i digitalizacije poslovanja, kako u agencijskom, tako i u korporativnom okruženju. Trenutno je na poziciji Head of Media u kompaniji Mercator-S, gde je odgovorna za maksimizaciju učinka digitalnih i tradicionalnih medija na marketing i prodaju. Kao digital transformation lead, predvodi digitalnu transformaciju celog Mercator-S sistema, a svojim iskustvom i inovativnim pristupom podržava razvoj i implementaciju poslovnih projekata.

Maja je dobitnica Mark awards priznanja u kategoriji Digital marketing manager of the year, a magazin BIZLife je uvrstio među 30 najuspešnijih mladih ljudi u Srbiji. Njena kreativnost i rad su nagrađivani na mnogim projektima, a njen tim je osvojio priznanje The most innovative retail chain, koje dodeljuje eCommerce asocijacija Srbije. Maja je članica vodećih poslovnih asocijacija u Srbiji, uključujući Američku privrednu komoru, IAA Srbija i eCommerce asocijaciju.

Strastvena je prema marketingu, komunikacijama i tehnologiji, te se često pojavljuje kao predavačica na fakultetima, a pored toga drži seminare, radionice i učestvuje u strukovnim programima.

teme

  • postavka digitalne strategije u skladu sa biznis ciljevima;
  • personalizacija i prilagođavanje sadržaja i komunikacionih poruka;
  • audio-first marketing i podcasting;
  • korišćenje chatbot-ova i AI alata u marketingu;
  • influencer marketing 3.0;
  • razvoj TikTok strategije za dugoročni uspeh brenda;
  • empatija u digitalnom marketingu.

ciljevi

  • unapređenje kompetencija za rad u digitalnom marketingu današnjice;
  • razvijanje sposobnosti za postavljanje digitalne strategije u skladu sa biznis ciljevima;
  • sticanje znanja o audio-first marketingu i podcasting-u;
  • upoznavanje sa korišćenjem chatbot-ova i AI alata u digitalnom marketingu;
  • prikazivanje dobrih primera primene personalizacije i prilagođavanja sadržaja, kako bismo se bolje povezali sa ciljnom publikom.

predavači

Andrea Baba

Influencer/Account manager, Fullhouse Ogilvy

Nikola Parun

Head of PR & Digital media, Ovation BBDO

Nikola Vuković

Managing partner, Evoke group

Sara Milošević

Social Media Marketing Specialist, Nordeus

Slavoljub Stanković

Creative Director, Ananas

Vanja Ljevar

Chief Data Scientist & Co-Founder, Kubik Intelligence

Vladimir Kovač

Founder and host, Digitalk.rs

Željko Bošnjak

Co-Founder, Bitebell and Consultant

© 2023 Sva prava zadržana.