Za sve koje marketing zanima, ovogodišnja AcademIAA je definitivno jedinstvena prilika za edukaciju

U susret još jednom edukativnom programu u organizaciji IAA Srbija, koordinatori AcademIAA 2021 podelili su sa čitaocima Advertiser Serbia detalje o programu koji propremaju ovogodišnjim polaznicima.

AcademIAA 2021 biće održana onlajn u periodu od 21. oktobra do 2. decembra. Ovogodišnji program je „otvoren“ za sve zainteresovane (polaznici ove godine ne prolaze proces selekcije), a AcademIAA 2021 donosi jednu značajnu novinu – deo sadržaja namenjen je i onima koji imaju dugogodišnje iskustvo u struci. Reč je o modulu Inovacije, koji će biti održan 4. novembra.

Preko 30 predavača i panelista pojaviće se u okviru 6 modula: BIZNIS (koordinator: Marko Pešić, izvršni direktor, Ovation BBDO), DIGITAL (koordinator: Goran Jankuloski, Managing Partner, Žiška), INOVACIJE (koordinator: Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions), ISTRAŽIVANJE & ANALITIKA (koordinator: Dobrinka Vićentijević, Shopper Insights Director, EyeSee), KREATIVA (koordinator: Vladimir Ćosić, kreativni direktor, Represent System), MEDIJI (koordinator: Ana Mijajlović, Media Director, Havas Adriatic).

Jedan od intervjua dala je i Ana Mijajlović, koordinator modula Mediji.
Ceo intervju možete pročitati na linku: http://www.advertiser-serbia.com/ana-mijajlovic-za-sve-koje-marketing-zanima-ovogodisnja-academiaa-je-definitivno-jedinstvena-prilika-za-edukaciju/