Otvorene prijave za AcademIAA 2021

Šesti po redu edukativni program u organizaciji IAA Srbija, AcademIAA 2021, i ove godine biće održan u onlajn formatu. Prijave su otvorene od 9. septembra.

Ovogodišnji AcademIAA program biće održan u periodu od 21. oktobra do 2. decembra, a polaznici će svakog četvrtka od 18 do 21h imati priliku da slušaju predavanja i panele raspoređene u 6 modula. Modul Biznis ove godine koordinira Marko Pešić, izvršni direktor agencije Ovation BBDOKreativu Vladimir Ćosić, kreativni direktor Represent CommunicationsIstraživanje i analitiku Dobrinka Vićentijević, Shopper Insights Director EyeSeeDigital Goran Jankuloski, Managing Partner ŽiškaMedije Ana Mijajlović, Media Director Havas AdriaticInovacije Ljubica Vukčević, Head of Data Analytics and Insight, Direct Media United Solutions.

Organizator najavljuje da polaznike, kao i do sada, očekuje kvalitetan sadržaj (aktuelne i intrigantne teme, upoznavanje sa primerima iz prakse, saveti eminentnih stručnjaka na najvišim pozicijama u kompanijama, agencijama i medijima koji su svesni značaja ulaganja u znanje generacija koje dolaze).

AcademIAA se ponovo održava u onlajn formatu, a polaznici ni ove godine neće prolaziti proces selekcije (program je otvoren za „širu javnost“), međutim, ukoliko „akademci“ budu želeli da postanu vlasnici sertifikata o uspešno završenom programu, biće neophodno da učestvuju u rešavanju studije slučaja (10/11. decembra).

AcademIAA 2021 donosi jednu značajnu novinu – deo sadržaja namenjen je i onima koji imaju dugogodišnje iskustvo u struci. Reč je o modulu Inovacije, koji će biti održan 4. novembra.

I ove godine, podcast predstavlja prateći sadržaj, koji je svojevrsna dopunu standardnom delu programa – format koji je drugačiji od ex cathedra pristupa http://academiaa.rs/podcast/.

Rok za rane prijave traje do 30. septembra, a obrazac za prijavu i sve informacije o programu dostupni su na zvaničnom AcademIAA sajtu – http://academiaa.rs/.