All Stars

70 različitih tema iz sveta marketinga i oglašavanja

All Stars

Žive legende i večiti pioniri advertising-a. Svetske zvezde i lokalne veličine. Inovatori i inspiratori. Finte, „cake” i prskalice duha namenjene sledećoj generaciji „outside of the box” mislilaca.

Tanja Petrović

Marketing Director, Coca Cola Company

Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu i završila Executive Master studijski program organizovan u saradnji HEC Paris i Univerziteta u Beogradu. Karijeru je počela 2002. godine u British American Tobacco, a 2008 godine prelazi u Coca Cola Company. Iskustvo je stekla radeći u sektorima prodaje, trade marketinga, istraživanja, strateškog planiranja i brend marketinga za tržišta Istočne, Južne i Centralne Evrope. Danas je direktor marketinga u Coca Cola Company, odgovorna za tržišta Srbije, Crne Gore i Makedonije.

Raspored predavanja
za 2018 god.

AcademIAA traje od 7. septembra do 14. decembra 2018. godine.
Predavanja se održavaju petkom u popodnevnim časovima i subotom tokom dana, sa početkom u prepodnevnim časovima.

NEDELJA 12

PETAK 30.11.2018
Pimpek nije k… Davor Bruketa, Creative Director, Bruketa & Žinić & Grey
Odnos klijent-agencija Nataša Đurđević, Shopper Marketing Director CSE, TCCC
SUBOTA 01.12.2018
Growth vs. fixed mindset panel Milan Vujović, Marketing direktor za Adriatik regiju, Samsung
Hana Škero, HR Manager, Erste banka
Aleksandar Joksić, Corporate Services Manager, Australian Embassy
Vesna Damnjanović, profesor, FON fakultet
Milica Vulićević Basorović, Marketing Director, Coca-Cola Frequency and Retention CEE, TCCC
Veronika Tasić, izvršna direktorka, Digitalna Srbija
Workshop “Kako se prave digitalni proizvodi” Vladimir Tošić, Digital Technologies Manager, CEE BU, TCCC

NEDELJA 13

PETAK 07.12.2018
Brutalna realnost digitalnih proizvoda Nemanja Đurić, Digital Product Owner, CEE BU, TCCC